Piosenka: "Teatr"

 "Teatr"

No capo                                                


1. Przysięgałam, że nic nie zmieni nas,   G D a

że jedna decyzja zatrzyma na zawsze czas.  G D C G

Dziś powracam do tej siebie sprzed lat,  G D a

Gdy zamykam oczy zaczynam nocny teatr.  G D C G

Czas na teatr, na Teatr!   D C G D


Podarowałeś mi świat, skąd ta okazja?  e C G D

Choć zmieniło wszystko się, nie twa fantazja.  e C G D

Gdy oddalasz mnie, ja bardziej chcę powracać  e C G D

Pod twe skrzydła i w nich trwać.  C G D D


Ref. 

Czas mnie boli, boli   D G G D

Tym bardziej rani, im dłużej nie ma cię  G D

Czas tak boli, boli   D G G D

Tym więcej łez, im bardziej ciebie brak  G D


2. Zmarnowałam już zbyt wiele dni,   G D a

Pod powiekami teatr każdej nocy tętni,  G D C G

Niechaj znów za dnia zatętni!  D C G D


Podarowałeś mi świat, skąd ta okazja? e C G D

Choć zmieniło wszystko się, nie twa fantazja. e C G D

Gdy oddalasz mnie, ja bardziej chcę powracać e C G D

Pod twe skrzydła i w nich trwać. C G D D


Ref. 

Czas mnie boli, boli   D G G D

Wracaj już, czekam tu jak we mgle  G D

Czas tak boli, boli   D G G D

Niech teatr na lepsze dni pisze się  G D


Miłość boli, boli

Tym bardziej boli, im dłużej ciebie brak.

Czas tak goni, świat goni

Ten moment, gdy tu jesteś niechaj trwa!

Cichy Teatr..  G D G




Komentarze