Piosenka: "Milogram"

 "Milogram"

No capo                                                                              

D A

1. Powiedz, gdzie jesteś?

G D A

Gdzie teraz jest Twój dom?

D A

Być bliżej Ciebie,

G D A

Usłyszeć Twoje słowo...

e  G  D  a

Nie dane mi było uwić Ci gniazd,

e  G  D  a

Zbyt wcześnie zostałeś zabrany do gwiazd,

C  G  D  a

Nie dane mi było spojrzeć w Twe oczy

e  D  e

Zamknięte ciszą czarnej nocy.


Ref.    C  G  D  a   /  e  G  D

 Ta piosenka cicho cicho gra

Aaa...    

Kołysanka cicho w ciemno gra

Aaa...

Oddali mi tylko milogram win, życia

anagram,

Przepraszam i do zobaczenia aniele

- zagrałam,

G  D  A

Tylko kołysankę Ci zaśpiewam.


D  A

2. Pozdrów ode mnie

G D A

tych, których nie spotkam więcej.

D  A

Dziadek weźmie Cię za rękę

G D A

W mej duszy skrył swoje serce.

e     D    a   G

Zaczekaj tam na mnie odnajdziemy siebie,

C    G     D

Stęsknione za sobą dwie dusze w Niebie.


Ref. 

Ta piosenka cicho cicho gra

Aaa...

Kołysanka cicho w ciemno gra

Aaa...

Oddali mi tylko milogram win, życia

anagram,

Przepraszam i do zobaczenia aniele

zagrałam,


Ta piosenka, kołysanka gra

Aaa...

Cicho słychać jak w ciemności gra

Aaa... trwa w niej tak jak ja.

Ukołysze Cię ten ostatni raz,

Aaa... Ci zaśpiewam.



Komentarze