Piosenka: "Kolorowy ptak"


"Kolorowy ptak"

Capo1                                               
d            a                     G              d
1. Jak można tak tęsknić za wspomnieniami
a     c     G
Jak, jak, jak?
d                 a               G              d
Ja – wolna jak uwięziony w klatce ptak
d                     a                      G
w cieniu gdzieś pomiędzy szarościami.

Życie i śmierć mą ucieczkę mają za nic
Tak jak ja.
Materia w strachu trzyma swoich granic
Ducha tłumi swymi marnościami.

       a             G                 F               a
Ref. Jak można żyć bez kolorów na niebie
d          F            a
z kropli wód?
      a                   G               F               a
         Jak długo jeszcze mam tęsknić do ciebie,
   d            a            G
   czym zaspokoić głód?


2. Jak można tak tęsknić za marzeniami
Jak, jak, jak?
Dotykiem ust wiatru, wodą i skałami,
burzą, która niesie dobry lęk.
Spokojem mchu i nadzieją letniej trawy,
których dał doświadczać mi Bóg.

       a             G                 F               a
Ref. Jak można żyć bez kolorów na niebie
d          F            a
z kropli wód?
a                   G               F               a
Jak długo jeszcze mam tęsknić do ciebie,
d            a            G
czym zaspokoić głód?


d               a             G            d
Póki oddycham będę mieć nadzieję,
F                  G                  D
Barwny ptak odleci w pasmo gór!



Komentarze