Piosenka: "Jestem nagi"

"Jestem nagi"

No capo                      
1. Każdego dnia ginie mała duszyczka,
która świata nie widziała.
Mówiono o niej, że nie jest człowiekiem,
bo w matce jest a nie już na świecie.
Biedne dziecię...

Ref:
Jestem nagi i nie mam nic,
lecz za miłość do walki chcę iść.
Nie mam broni, kasku i dział,
nie ma czołgów, krwi, ran i ciał.
Jestem nagi i nie mam nic.
Walczyć chcę by ktoś inny mógł żyć
z Tobą, Panie, bo dodajesz mi sił,
by serce dziecka mogło bić.

2. Mała istotka już w łonie jest dzieckiem,
może kimś wielkim ma być, ponad stan.
Zabijać ją to zwykła jest zbrodnia,
Bóg wobec niej ma już plan.
Zabić nie wolno nam.

Ref:
Jestem nagi i nie mam nic...

Do nagrania audio tej piosenki zaprosiłam Weronikę i zaśpiewałyśmy razem tę piosenkę. Zapraszam do wysłuchania i grania:



Komentarze