Piosenka: "Chcę uwielbić Cię, Panie"

"Chcę uwielbić Cię, Panie"

Capo2                                                  
       D              A
1. Chcę uwielbić Cię Panie,
A            h
bo dałeś mi znak.
Już znam moje powołanie,
wiem jaki jest Twój plan.

G        D         A
Pragniesz bym szedł do Ciebie,
bym poznał drogę Twą,
bym mógł spotkać Cię w Niebie,
       G          D         A        h
gdy wędrówkę zakończę swą.


Ref:
G              D   A
Chcę uwielbić Cię Panie! (x3)
       G              D   A        h
Chcę uwielbić Cię Panie mój!


2. Ty umarłeś za winy,
bym ja mógł dzisiaj żyć.
Boga Synu Jedyny,
z Tobą pragnę być.

Zmartwychwstały Panie
oddal grzechy me,
usłysz proszę wołanie,
przyjmij Jezu mnie.


Ref:
G              D   A
Chcę uwielbić Cię Panie! (x3)
       G              D   A        h
Chcę uwielbić Cię Panie mój!


Komentarze