Piosenka: "Fałszywy umysł"

"Fałszywy umysł"

Capo3                          
A                     D        A
1. Umysł tak chciał, że nie ufałam mu,
A                          C     D
zdradził serce złe, choć nie używał słów.
Podpowiadał mi co jest dobre, a co złe.
Zapamiętał, kiedy coś zrobiłam źle.
Nie ocalił mnie. Ktoś wbił mi w plecy nóż,
to byli ci, co zawsze słali kosze róż.

Ref:

E   C    D    E
Leci po niebie samolot jak kometa,
E    C   G    D
jak po oceanie łódź przemierza mil wiele
E     C    D    E
- biegnie szuka kogoś samotna kobieta,
E     C     G   a
którą za życia zdradzili przyjaciele. [x2]

2. Serce me umarło bo odrzuciłam więź,
którą zamroził pragnienia sławy chłód.
Rozum złe osoby do towarzystwa wkradł.
Teraz moja dusza odczuwa zemsty głód.
Jeśli moje serce zabije chociaż raz,
jak jeszcze odżyje spróbuję cofnąć czas.

Ref:

Leci po niebie [...]

Nagranie tej piosenki będzie że tak powiem "wydaniem specjalnym", ale jego przygotowanie będzie wymagało nieco więcej czasu.
Pozdrawiam :*

Komentarze