Piosenka: "Kolekcja"

"Kolekcja"

Capo2                    
   A                        F             d
1. Tom, Tom był jak zimny i ulotny deszcz.
Nie on, nie on prawdziwie i namiętnie kochał mnie,
A
To był James. 
F                d
A Daniel ciągle upierał się,
C             G
że kiedyś poślubi mnie.
F                           d
Nic z tego nie było, wszystko się skończyło,
F               G
Lecz odkąd poznałam cię

Ref.

F     C
{ Teraz wiem, to ty,
          e                  F    G
do kolekcji nie pasujesz mi.
F            C
Oni zwykli być jak pozytywki
e               a
podobne i sztuczne.
d            F
A ty tak prawdziwy i tak bliski
C              G
w moje serce rzucasz włócznię. } x2
   e               a
Zostań ze mną tu
C           D
Zatrzymaj się, stój!

2. Żaden kolejny nie był tak dobry jak ty. AFD
Tym najbardziej różnisz się, że nie chcesz mnie.  AFC
Pełne już gabloty mam.  F d
Do żadnej z nich cię nie dam. CG
Pragnę zdobyć serce twe  F d
bo pokochałam cię  F G

...

Komentarze