Piosenka: "Piosenka dla mamy"

"Piosenka dla mamy"

Capo 5                     

                Fiołki, róże, nasturcje, bukiety...   D          
Ref.
Oo, mamo, mamo, mamo,  G
tyś najlepszą z kobiet jest.  D
Oo, mamo, mamo, mamo.  G
wiesz, że potrzebuję Cię. CG
Żadne fiołki, bez i róże nie  CG
pochwalą tego, jakąś dobrą  AG
całe życie jest!  AD // D G

1. Na ten Twój szczególny w roku dzień,  G A e
Kiedy matka najważniejsza jest,   G C G
Dziękuję Ci, mamo, za każdy Twój gest,  G A e
Za matczyne serce, które kocha mnie. G D G

2.  Kiedy jako dziecko zraniłam się,
jak mi pomóc? - tylko mama wie.
Teraz niepotrzebnie o mnie martwisz się,
ale za to również, mamo, kocham Cię!

Tę piosenkę napisałam specjalnie dla mojej mamy na Dzień Matki i planuję jej to zagrać i zaśpiewać, kiedy wróci do domu. Są ludzie, dla których taki post, albo wyznanie mamie jaka jest dla nich ważna wydały by się "niemodne", że to siara, obciach itp... Ja lubię swoją mamę i nie chciałabym innej. Nagram piosenkę w tym tygodniu, jakby ktoś chciał to może też ją mamie zaśpiewać, czy zacytować :D Szanujcie swoje mamy.
Pozdro ;D

Komentarze