Piosenka: "Opętanie"

"Opętanie"

Capo5                                  
1. Szukałam cię poza domem,   d a G
poza ojczyzną, opuściłam ją.   d a e a
Szukałam cię między ludźmi,   d a G
w sklepach i na ulicach,     d   a
lecz wszyscy ludzie byli próżni.   C G
Kiedy zdawałoby się, że zostałam sama,  a e G a
runęła przede mną ta ludzka tama,  C G d a
w której znalazłam cię.   a G a

Ref.
Ta miłość zrodziła się w krzyku,   h e
zmieniła w opętanie, w więzienie, z którego  G e
nie można wyjść. C D C e
Zalały się strony w moim pamiętniku, h e G
nie mogę bez ciebie żyć.  e D e

2. Potrzebuję twego głosu na co dzień,   d a G
twoich ust, oddechu i rąk,   e C G
silnej dłoni, która nigdy nie puściła   e C G
mnie. I przyjaciela, który zawsze   D e
ratował mnie z mąk.    G C
Gdy miłości nie mogliśmy ubrać w słowa,   d a G
na śmierć dla ciebie byłam gotowa.   a G a

Ref.
Ta miłość zrodziła się w krzyku,   h e
zmieniła w opętanie, w więzienie, z którego  G e
nie można wyjść. C D C e
Zalały się strony w moim pamiętniku, h e G
nie mogę bez ciebie żyć.  e D e

[3.] Nie zostawiaj mnie nigdy,   e C G a
Bo jeśli cię      e C D C
przy mnie zabraknie  e a
nie będę już miała po co żyć,  C G/a
i zacznę na Ziemi powoli gnić. a G a


Melodia będzie później bo mi gardło siada :/

Komentarze