Piosenka: "Bóg nieskończenie dobry"

"Bóg nieskończenie dobry"

Capo1                           

D                G              C
 Bóg nieskończenie dobry jest
     G     D       C         G        D
On prowadzi mnie do siebie.
D       G               C
On za rękę trzyma mnie
 G        D        C      G         D   G
Kocha tak, że oddał nam całą Ziemię.

C        G              D
Przyszedł dzisiaj do mnie Pan,
      C     G           D                 a       
Rękę swą położył na sercu i mówi:
G       D
< Patrz na świat...

G                    D                   C
Czy gdzieś jeszcze widzisz mnie, w czasach
a                       G                D   a
kiedy człowiek zadufany w sobie jest?
a   C                          G
Ale ja wciąż pamiętam o tobie
D          C         G       D      G
i ani świata nie zostawiłem sobie. >


D                G              C
Bo Bóg nieskończenie dobry jest
     G     D       C         G        D
On prowadzi mnie do siebie.
D       G               C
On za rękę trzyma mnie
 G        D        C      G         D   G
Kocha tak, że oddał nam całą Ziemię.


Nie dodam na razie melodii, bo nie mam jak nagrać. Taka krótka, ale co o niej sądzicie? :)

Komentarze