Piosenka: "Popłynę"

"Popłynę"

Capo2              
C       G        d       F
1. Patrzę na świat przepełniony ludzkim złem,
Patrzę w dal i widzę coś, co nie jest tłem.
Duże i piękne, wydaje się być coraz bliżej,
Widzę twoje serce, wbija się w tę świata ciszę.  C  G

Ref.
   C                  F                            C            G
Pragnę wtulić się tak mocno w bicia twego serca rytm,
bo odwagi mi dodajesz nawet kiedy wokół dym.
Zawsze, gdy prąd mych problemów mnie pozbawia wszystkich sił,
jeśli ty popłyniesz ze mną z wodospadu skoczę w wir.

2. Buduję łódź, w niej popłynę na drugi brzeg.
Pokonam to, co dzieli nas - najgłębszą z rzek.
I przenigdy nie poddam się jej.
Czekaj na brzegu i nadzieję w sercu miej.

3. Teraz i tu zostawiam duszę mą,
Oddaję całą siebie w dłoń twą.
Już zawsze będę z tobą pośród planet nieba,
A ty zawsze będziesz Słońcem, którego mi trzeba.

Piosenka  KLIK

Komentarze