Piosenka: "To nie ta miłość"

Wygrzebałam jakieś stare piosenki i dopisałam melodię, coś tam wyszło,a co wyszło jest m.in. tym tu pod spodem :)

"To nie ta miłość"

Capo2                                        
        fis              h              G       D
Zwr. Tak daleko, daleko sięga serce me.
(jw)
Aż na drugi koniec świata, do Ciebie.
fis         h            G              C
Jednak tak stało się, że Cię poznałam,
        h                            D                G            A
W tę niesamowicie krótką chwilę tak bardzo pokochałam.
G                       C
A teraz tęsknię od rana do rana.
 F               G  F         a      G      a  
Po cichutku płaczę, bo jestem tu sama.

     Ref.            e                 C                  D                e                   
Ta miłość jest jak próba widzenia w środku nocy
C           e            a
beż księżyca, gwiazd, bez lamp.
e                 C                D              e
Gdy nie widzę nic nawet w jasnym świetle dnia.
---
e            F               C         G
Ta miłość to złudne wspomnienia,
d                             E
które duszą się w nadziei na lepszy czas.
e           F            C
To zadaje mi bolesny cios,
G           D            e         C
bo wiem, że mogę już nie spotkać Cię.
a         C          D          e
Więc dlaczego los tak chciał
   a              C             D          e
byśmy choć przez chwilę poznali się...?


Taaa... sama tego teraz nie ogarniam,
 ale kiedy to pisałam i dobierałam melodię
 to jakoś brzmiało.
Hehe, własne interpretacje są twórcze.
Miłego wieczoru :*
H.

Komentarze