Piosenka: "Why do you live far"

„Why do you live far”
capo4                                                                                       
1. There was a time when I saw you baby  C  G d
I couldn't take my eyes off your view   a  F C
Even when you have behaved like a someone crazy   C G d
I've smilled and you've done the same too  a F G
Where are you from? C G
I can't go with you  C D
I have to go home  C  G
I hope that you aren't just a dream but the truth oh  a  e  C D

Ref. 
It's sad that we have met for a one day A C G a
And we was in a love in this time  e  a
we can never meet once again   E C
[ but I will try to find you, I will try   F G a//FG ] x2

2. Miles of roads separate us and I still   C  G  d
miss to events which we  have shared  a  F  C
I wanted to get away with you,   C  G  d
but I was afraid of the consequences  a  F  G
I remember your voice  C  G
I remember your eyes    C  D
I've given you my heart   C  G
This heartbeat is only for you, remember it forever  a  e   F  G

Ref.
It's sad that we have met for a one day A C G a
And we was in a love in this time  e  a
we can never meet once again   E C
[ but I will try to find you, I will try   F G a//FG ] x2

Taki świeżak mi wyszedł hehehe
A tu tłumaczenie (oczywiście nie słowo w słowo,żeby miało sens).

"Dlaczego mieszkasz daleko"

1. Był czas, kiedy zobaczyłam cię kochanie
Nie mogłam oderwać oczu od twego widoku
Nawet wtedy, gdy zachowywałeś się jak ktoś szalony
Uśmiechałam się i również robiłeś to samo
Skąd jesteś?
Nie mogę iść z tobą
Muszę wracać do domu
Mam nadzieję, że nie jesteś tylko snem, ale prawdą

Ref.
To smutne, że nasze spotkanie trwało jeden dzień
I byliśmy w tym czasie w miłości
nigdy nie możemy spotkać się jeszcze raz
Ale spróbuję cię odnaleźć, spróbuję

2. Dzielą nas mile dróg a ja nadal
tęsknię do wydarzeń, które dzieliliśmy
Chciałam uciec z tobą,
ale bałam się konsekwencji
Pamiętam twój głos
Pamiętam twoje oczy
Dałam ci moje serce
To bicie serca jest tylko dla Ciebie, zapamiętaj to na zawsze



Komentarze

  1. Ciekawy tekst ! Świetna robota !;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, tekst dobry. Ciekawe skąd ta wena:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks ;* I follow your blog on bloglovin :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Thank you so much for the follow.
    Follow you back on bloglovin and gfc,too.
    Do you also follow me on gfc?
    Lovely greets from germany ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Thank you! :D
    Sure, I'd like to :)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz