Piosenka: "Wyśniony książę"

"Wyśniony książę"

capo 4

d     C    G   a
1.Czekał na mnie, w sali gdzie był bal
a    C    G   d
niczym anioł, jakby z nieba spadł,
ja byłam w sukni z morskich fal
jednym spojrzeniem me serce skradł.
Powitał mnie pocałunkiem w dłoń
Porwał mnie na rumaka i ruszył koń.

Ref.       G        D*      G     C             
Czy to mój książę porwał mnie znów 
 G         D*      G        C             G
Ja śnię na jawie,lecz nie chcę obudzić się już.
G        D*      G     C 
W tym śnie mój książę porywa mnie 
  G         D*       G      C             D
Niechaj na zawsze ten rumak z nami mknie.

2.Wtem rzeczywistość daje po sobie znać
Lecz on wśród dnia gdzieś tam jest.
Nawet w rutynie mogę z mym księciem gnać,
Gdy przejdę podstępny na księżniczkę test,
Będę mogła się śmiać razem z księciem mym
Lecz jak dotąd odwiedzasz tylko moje sny.


D* - nie wiem jak się nazywa ten chwyt może ktoś wie? chodzi mi o chwyt D ale bez środkowego palca.
Jakaś podpowiedź?
Jakieś uwagi? Komentarze?
;)

Komentarze