Piosenka: "List do Jezusa"

"List do Jezusa"

capo 3

Gdur C G
1. Ten list nienapisany  
C G D  
niezwykłą pocztą wysłany   
Gdur C G
Pamiętnikiem jest mojego zycia 
 C G D C G
a ja oddaje go w Jego święte ręce 
 Gdur  C G
ten długi list do Jezusa 
C G D
zaadresowany
a e
wyraża wszystko to 
 F a e a
co dziennie czuje moje grzeszne serce.

Ref. 
  Cadd9                 G        D
Powierzam Ci Chryste uśmiech swój  
oddaję łzy,radość i ból .   F G F C
Ślę modlitwą list do Nieba    F C
do Twych bram, do Ciebie    a G, C
który jesteś w ludziach jakich znam.   e h A

2. Zawierzam w nim tyle próśb,tyle skarg    G h A D, G D
tyle wyrzutów że samej jest mi żal       G D h Asus4  
        zawieram również pochwałę i dziękczynienie    g C a Gdur
  i moje wieklie wobec Ciebie postanowienie    F a G C
O Jezu mój     F C


   Melodia była bardzo trudna do ułożenia, bo nie chcę żeby była bardzo przeciętna. Przyznam,że sama nie umiem jeszcze dobrze tej piosenki. Na blogu jest to moja druga piosenka o tematyce religijnej, choć na początku kiedy zaczynałam pisać, napisałam znacznie więcej takich religijnych niż zwykłych. :)

PS: Często się zdarza, że osoby uznają G i Gdur za ten sam chwyt, pisząc Gdur mam na myśli ten barowy. :)
Wczoraj napisałam kolejną piosenkę,którą dodam niebawem. Potem trochę wyhamuję z piosenkami, a pojadę dalej z opowiadaniami i 'Talią kart'. :***

Komentarze