Piosenka: "Oczy Twojego Syna" tekst + audio

"Oczy Twojego Syna"

Capo 1                                       
D         e
1. Matko ukochana
h                     G
Ty mnie dobrze znasz
D
Moje serce masz
G                A
zawsze na uwadze.
D         e
Ty mi w drodze trudnej
h                     G
Kiedy upadam
D
Ból i rany mam
G                A
Pomożesz, opatrzysz.
  G                            D           A
Poprzez Mękę Syna kochasz mnie.

Ref.
h    G   D         A
W oczach Twojego Syna
h    G   D         A
Zrodzony Duch!
h    G   D         A
W oczach Twojego Syna
h    G   D         A
Twa modlitwa, a nasz cud.

2. Spojrzyj na te wargi
Popalone Słońcem
Poranione ziemią
Przydziane rumieńcem.
Szepnij swoje słowo
Szerokiemu Niebu
By wodami swymi
Zmył wargi i czoło,
Ulgę dał modlitwą Twą.

3. Gdy byłem wygnańcem
A żal ścisnął mnie
Zrozumiałem, że
Jestem już kimś innym.
Wstyd mi było w tedy,
Ale dotknął mnie
Ktoś, kogo świat zwie
Za Matką - Chrystusem,
Blisko jest, bo z Matki mej.

4. W oczach Twego Syna,
Matko uwielbienia,
Ukryty Duch zbawienia
Nas, słabych grzeszników.
Zamknięta dla ludzi
Wielka tajemnica
Przewodnikiem wiara
Furtką ostatnia gromnica
Pomóż Matko przez nią przejść.

5. Bądź mi zawsze blisko
Prowadź mnie do Ducha,
Boga i Jezusa
Zawsze dobrą drogą
Przez trudności życia
Pracę i rodzinę
Sekundę, godzinę
Górę i równinę
Radość, lęk i to, co prawdziwe jest.

AUDIO - on YouTube



Komentarze