Piosenka: "Wyspa"

"Wyspa"

Capo 2                    

1. Zostawiłeś ślady stóp C G
u podnóża morskich gór. a Fa
Wielu ludzi było tu, C G
jednak po nich gładki muł a F
pozostał. G
Jak pieczęć, jak pieczęć na sercu! F C G
W pamięci mojej, na zawsze przy F C F
ramieniu. G

Ref. Jesteś wyspą wszystkich marzeń C F
A ja jestem oceanem. a G
Razem dopełniamy zdarzeń C F
Tajnych światu, zakazanych. a G
Jak ogień i deszcz, apatia i dreszcz C G
Możemy istnieć tylko razem. F a G

2. Mocno przytul do mnie się C G
Nigdy nie opuszczę cię! F a
Wielu tych, co leją kwas C G
Chce truciznę między nas F a
wlać. G
Prawdziwej i szczerej miłości F C G
Niestraszny ten napój F C F 
Ślepej zazdrości! a G

Ref. Jesteś wyspą wszystkich marzeń C F
A ja jestem oceanem. a G
Razem dopełniamy zdarzeń C F
Tajnych światu, zakazanych. a G
Jak ogień i deszcz, apatia i dreszcz C G
Możemy istnieć tylko razem. F a G

***
Pośród lądów i wód C G F
Odnalazłam moją wyspę C G a F
Nie ma tam pustych słów CGF Ga
Otuliłam szumem fal wyspę, C G F
której kocham każdy cal! G  aFG

***

Ref. Jesteś wyspą wszystkich marzeń C F
A ja jestem oceanem. a G
Razem dopełniamy zdarzeń C F
Tajnych światu, zakazanych. a G
Jak ogień i deszcz, apatia i dreszcz C G
Możemy istnieć tylko razem. F a G

Oh, oh, oh... aGaGaG

Tylko razem FCGa
Moja Wyspo! FaFG
Tylko razem FCGa
Moja Wyspo! F a C G

Wyspa - Halp (YT audio)

Komentarze