Piosenka: "Smutne piosenki"

"Smutne piosenki"

Capo 2                                             
A  e                    h
1. Smutnych piosenek mam już dość,
Ciągle nękają jak na złość.
D          e              A        e/E
Każda nuta wyciska niepotrzebne łzy.
Dźwięków pokutnych nie potrzeba mi.
fis          G               D 
Na przekór im tło - nadzieja w to,
A
że będzie lepiej.
fis                G
Zamilcz muzyko bladych dni!
   D                           e           G
Z zimna umierasz i teraz coraz cieplej.

Ref.
D        A      G      D
Teraz już koniec nut, koniec!
W zeszycie zostawiam tylko jedną pustą stronę.
   D               G      D
Smutnych piosenek stos
D                       e
Samotnie w kominku płonie,
G                    D   A    G   D
Nie chcę już... nimi żyć.

    A        e                       h
2. Korytarze choć zaludniają się,
Milknie hałas wreszcie usłyszałam cię.
     D                      e                  A      E A
Muzyko przyszłości dotknij smutnych serc!
D                          e                      A       E  A  E
Daj poczuć wolności smak, radości dreszcz.
 fis            G    D
Do kosza ta cała ja,
A
co brudzi życie żalem!
  fis                          G       D
Nie szkoda mi wcale, że ją spalę,
D           e                 G
tylko tak silny feniks wstaje.

Ref.
D        A      G      D
Teraz już koniec nut, koniec!
W zeszycie zostawiam tylko jedną pustą stronę.
   D               G      D
Smutnych piosenek stos
D                       e
Samotnie w kominku płonie,
G                    D   A    G   D
Nie chcę już... nimi żyć.

   D               G      D
Smutnych piosenek stos
D                       e
Samotnie w kominku płonie,
G                    D   A    G   D
Nie chcę już... nimi żyć.

     D                 A                        G           D
W sadzie z mojego snu podbiegł mały chłopiec.
D
Zapytał czemu cicho tu,
A                        G                    D
powiedziałam, że to koniec smutnych nut...
          G                  D      A
Koniec smutnych nut!

Komentarze