Piosenka: "Maski" AUDIO na You Tube

Cześć!
  Muszę napisać, że spędziłam nad tą piosenką wiele godzin i przysporzyła mi więcej nerwów niż którakolwiek moja wcześniejsza piosenka. Nagrywałam ją 3 razy: 1. raz mi się nie podobał, 2. raz z własnej głupoty ją straciłam, bo już kończyłam i miałam zapisywać, a tu nagle komputer rozpoczął konfigurację i parę godzin roboty na nic. Trzeci raz już wszystko gra, choć nie wyszło tak jakbym chciała, to nie mam już sił na tę piosenkę. Mam nadzieję, że Wam się spodoba i że zmotywujecie mnie do dalszego pisania i nagrywania, bo po nagrywaniu tej piosenki prawie się zniechęciłam.
  Trzymajcie się ciepło w te chłodne dni. Zapraszam także do odwiedzania mojego kanału na YT.
H. :*


PS: Zdjęcie wygląda "normalnie" w jakości najwyższej (HD). Sesja ze zdjęciami do tej piosenki pojawi się niedługo na drugim blogu: Pstryk!

Komentarze