Wiersz: "Babcia"

"Babcia"

Moja babcia była super...!

Jej wysoki i radosny głos,
Cuda, które czarowała w kuchni,
Jej przestrogi i upomnienia na nasz los.
Jej pulchna twarz i okrągłe okulary,
Jej błyszczące w zmarszczkach oczy
i srebrny włos.

Moja babcia była super...!

Jej przepity i struty głos,
Zabierała mnie do Maka, 
na zakupy, na imprezki nie wbijała,
bo organizowała je sama.
Fajki kurzyła, ale mi nie pozwoliła
i przed nałogiem mnie ostrzegała.

Takie były babcie dwie.
Różne, lecz kochałam je.

Taki z tego morał jest,
Że choć różne babcie znasz,
Ciesz się jeśli jakąś masz!


  Nie ma to jak napisać wiersz jadąc w autobusie ze szkoły, a pomysł przychodzi sam, wystarczy się rozejrzeć, nawet zwykła starsza pani może stać się źródłem pomysłu na stworzenie czegoś :) Pozdrowionka! H. :*


Komentarze

  1. Wysyłałaś kiedyś swoje prace na jakieś konkursy poetyckie? Pracujesz nad warsztatem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisanie to w zasadzie tylko moje hobby. :) Tylko raz wysłałam wiersz na konkurs, uważasz, że powinnam spróbować ponownie?

      Usuń

Prześlij komentarz