Piosenka: "Mój ogień"

"Mój ogień"

Capo1                  

1. Czyste niebo zniknęło, przegrałam grę,   a d  C G
Kochałam, ufałam, a ty zraniłeś mnie,             
 Wystarczy już kłamstw! Zostawiłeś ślad! e C  G D
 Wypaliłeś go - na sercu ślad znamienia, D G  F C
 Wypaliłeś go, twoja szansa już minęła.            

Ref.
D      A
O spójrz jak płonę
     D              A    D
Spójrz jak w ogniu stoję,
     A               h  A
To moje iskry mój żar,
   e                G            A
A ty próbujesz gasić go wodą
D
Z twoich łez.

Aaaa.. G A D

2. Okrutny świecie, dlaczego rodzisz płacz,
Bezlitosne cierpienie, mimowolną rozpacz?
    a               C                 E                a
      Jestem jak maleńka cząstka niesiona przez wiatr   
e                 a
Jak rozdarty twoją zdradą liść,
a                C                   F
Teraz wiedzie mnie przez szczyty Tatr,
   a                              C     G    a
Prowadzi, by od ciebie stąd iść, iść, iść...


Ref.
D      A
O spójrz jak płonę
     D              A    D
Spójrz jak w ogniu stoję,
     A               h  A
To moje iskry mój żar,
   e                G            A
A ty próbujesz gasić go wodą
D
Z twoich łez.

Aaaa.. G A D


Komentarze