Piosenka: "Sielanka"

"Sielanka"

Capo2                                        

        A                                               E
1. Przez cały dzień uśmiech na twarzy tkwi.
Mózg z serca śmieje się, nabija, drwi,
 A             D          A           E
Tłoczy i toczy się w rzece prawd,
Ucieka od świata tworząc własny szlak.


Ref.
C               F             C              G
I cóż, że nowa zmarszczka każdego dnia?
I cóż, że zegar nieustannie: tiki-tiki-tak-tak?
      C                  G                 a         F
Każda chwila z Tobą zmienia ponury czas,
   C             F                   G        C
Z ciemnej doliny tworzy sielankowy raj.


2. Wystarczy oddech, dotyk, kochania czar,
By poczuć bliskość, Ciebie - najpiękniejszy dar.
Będę z Tobą zawsze, czy tu, czy tam.
Za to, by mieć Ciebie życie dam.



  W końcu coś mnie zmusiło do napisania kolejnej piosenki, żaden nastrój, nawet nie okazja, może po prostu przemyślenia, po prostu powraca mi wena twórcza, wewnętrzne, rozdzierające mnie "COŚ" :D :D W końcu.
Teraz jestem nieco przeziębiona więc nie nagram w najbliższe dni filmiku jak leci melodia. Trochę mnie nastroiło na walentynki  <3 <3 <3  Tyle miłości hahahaha :*

Komentarze