Wiersz: "Do Dianny"

   Hej!
Być może zauważyliście,że dodałam zakładkę "wiersze"... Tak,rzeczywiście,bo będę się z wami również dzieliła wierszami,które piszę od niepamiętnych czasów. Być może komuś się przydadzą np.walcząc o związek lub coś innego,może dla niektórych to rozrywka,inni mogą szukać w nich swoich racji lub życia. Ja chcę po prostu wyrazić kawałek siebie,bo wszystko co piszę nawt jeśli się nie wydaje,oddaje kawałek mnie. Pozdrawiam i zapraszam ;D
Ten wierszyk napisałam niespełna rok temu jako zadanie na j.polski,miał być on utrzymany w stylu barokowym.
"Do Dianny"

Niebiańską rozkosz widok Twój mi daje,
Pragnąć ja Ciebie nigdy nie przestaję.
Wielką radość na myśl o Tobie czuję,
Silniejsze jeszcze uczucie Ci daruję.
Takiej mądrości jak Ty jeszcze nie znałem,
Póki po raz pierwszy miłości doznałem.
Najpiękniejszą różę tedy tylko widzę,
Gdy rubin dekoruje lniane Twe lice.
Rozkosz,radość,mądrość równać się nie mogą
Z tym,co tak idealne-Twoją osobą.

                                                H.L.

Komentarze