Piosenka: "Ta jedyna"

Tę piosenkę napisałam specjalnie dla mojej najlepszej i najbliższej przyjaciółki.
Jedynej takiej wyjątkowej,mojej "bratniej duszy".
Weruś,to dla Ciebie:

(w linku poniżej znajduje się filmik z piosenką i filmikiem)



Tekst i chwyty.

"Ta jedyna"

Capo 2                                      

D           a      G        D
1. Każdy z nas,ma kogoś kto
Pociesza cię,w każdy dzień.
Osoba ta,gdy jest ci źle
Przy tobie jest,bo wie,że
d       C       F      C
Jeśli coś stanie się,pomożesz jej
d            C
Nie przez przypadek tak już jest,
F                         G dur (barowy)
Że tę osobę przyjaciółką/elem zwiesz.

REF:
A             C   G
Ona zawsze zrozumie mnie.
Ona zawsze mnie wysłucha.
Wbrew mych wad nadal tu jest,
F     C     G
Czy mi smutno,czy też nie.
A               C   G
Zawsze da przytulić się,
Mimo kłótni lubi mnie.
Czy to upał,czy deszcz,czy śnieg,
F      C      G
Ona zawsze ze mną jest.
C      G
Dziękuję jej!

2. Od początku wiedziałam,że
Gdzieś niedaleko znajdę ją.
Warto poświęcić jej każdy dzień,
Przyjaciółce na dobre i złe.
Tak bardzo dwie różnimy się,
A jednak każda z nas
swej przyjaciółki chce.

Pamiętajcie o swoich przyjaciołach!
<3

Komentarze