Piosenka: "Zagubiona"

"Zagubiona"
 
no Capo                                        
 
        fis     h
1.Byłam jak wiatr,  
     d     C        G       Asus4
unosiłam się cichutko nad Ziemią.
Byłam jak ptak,
wolna frunęłam prosto a Ty ze mną.
        a                   e
Byłam groźna jak lew,
    a            e
Czuła jak brat,
      a              C
Krucha jak kwiat,
            G
Silna jak wiatr.
    d          C          G7
I nagle zwariował świat.
 
                      F
REF.  Tajemniczy,dziwny świat
                      a
         dziś otacza mnie.
                  d           a                    D
         Już nie czuje ni świtu ni dnia.
         Gdy puściłam raz Twą dłoń
         gubię ciągle się
         w labiryncie życia,którym jest czas.
 
2.Błądzę we mgle,
rozpaczliwie poszukując w niej Ciebie.
Dłoń Twoją chcę,
lecz ktoś inny ubiegł mnie,dał Ci siebie.
Dziś,gdy widzę Cię
Żal ogarnia mnie.
Nie mówiłam Ci,że czegoś chcę:
Że w końcu będziemy razem.
 
REF. Tajemniczy dziwny świat(...)


Tę piosenkę napisałam dla mojej przyjaciółki :P
 

Komentarze