Piosenka: "Z nocnej chwili"

"Z nocnej chwili"

żywo                                                    

Tak szybko mijają dni  a
Raz jest zachód,a raz świt  F
Płyńmy teraz rzeką słów.  G C
Pójdźmy za melodią tą   a
Za piosenką,którą zwą   F
Nocnym szlakiem tańca snów. G C
Jasny promień księżycowy  a
Swoim blaskiem kradnie mnie.  d
Tak uderza mi do głowy  F
Ja do niego uciec chcę!  G

Biegnij za mną ciemna noco dnia  C  G
Zaszalejmy razem ty i ja  F C
I wybaczmy tym co drzazgą są, G F
tym którzy już sięgnęli dna.  a  G

Komentarze

  1. Słowa ciekawe, ale nie potrafię dobrać do nich melodii;/ Mogłabyś wrzucić filmik, a którym ja śpiewasz.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok,wrzucę do trzech dni :)

      Usuń
    2. jak coś to piosenka jest już od początku września dostępna w zakładce "filmy" :)

      Usuń

Prześlij komentarz