Piosenka: "Moje miasto"


"Moje miasto" 

Capo1                               

            C              G       
1. Moje miasto Leszczyny 
d              F
kwitnie bzem i leszczynami.
Odwieczne gatunki
ptaków chwalą część ich - wieś.
Gdyby tylko pod Bożym
niebem,błękitnym sklepieniem.
Odrębnić ten piękny obszar,
Leszczyński dom!


REF: 
     F           C         G
Tu jest moje życie i mój dom,
F                C         G
Tu moje korzenie plotą sieć.
F       C         d          a
Mimo tylu lat wspomnień płynie prom
F        G     C
budujący z nich tę silną więź.


2. To,co kocham to ścieżki
lasów i łąk.
Cichy szum jordańskiej wody,
na drzewie pąk.
I zachwyca mnie wodok
odbicia Słońca w tafli
wody stawu,który
w Leszczynach tkwi.

REF:
Tu jest moje życie...


A tak to się śpiewa:


Komentarze

  1. Najlepszy fragment:" Cichy szum jordańskiej wody," :)
    Fajna piosenka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam napisać o rzeczce,a tak jakoś spasowało ;D

      Usuń

Prześlij komentarz